beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Jobb jobb

Kategori: Allmänt

Ja nu är det mkt på jobbet känner jag. Hinner knappt vara hemma nu jobbar jag 40h/vecka i 3veckor fördelat på 6dagar så det blir 6,7h på vardagarna och 6,5h på lördagarna.
Tur jag har min fina kollega/svägerska som backar upp mig på jobbet de veckorna annars skulle jag aldrig hunnit med allt :P det blir liksom sjukt stressigt när lite mer än en timmas jobb ska hinnas klart innan kl8 och jag kan inte börja före kl7 pga dagisets öppettider..

Nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar i tid imorgon :)

Kommentarer

  • Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma säger:

    Förstår om det är jobbigt. 6 dagar i veckan är ju rätt kraftigt. Hoppas du fått lite semester nu och att det är lugnare nu efter sommaren.

    2013-08-15 | 20:09:32
    Bloggadress: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här: