beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Önskelista

Kategori:

Nu fyller jag ju inte år förrän i augusti och jul vet ni ju att det är långt kvar till. Både på gott och ont ;) men man får väl ha en önskelista ändå!?

Det är mycket grejer jag vill ha just nu!
•bilmatta till Cs rum
•vitrinskåp till matsalen
•fler bokhyllor till mitt arbetsrum
•belysning i alla rum
•skohyllor till båda hallarna
•en torktumlare

Och då var detta bara ett smakprov på alla grejer jag vill ha ;)

Men ngt jag önskar framförallt nu vore en sysselsättning (arbete) på heltid så det blir lite mer inkomster till hushållet. Men det är ngt jag jobbar på just nu! Det händer grejer här ska ni veta. Fast ni får inte veta vad än för än så länge är det bara prat. Men på måndag ska det ringas samtal och sen måste det smidas medan järnet är varmt! Håll tummarna för mig även om ni inte vet varför :)

Nu är jag så trött så ögonen går i kors, har ju hunnit med både jobb på 6,5h och ett Jurassic Park maraton idag.

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: