beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Förvirrad mamma!

Kategori:

Appen har ju krånglat ett tag så jag har varken kunnat läsa mina favoritbloggar eller uppdatera min egna på några dagar och innan sopen började krångla låg vi i magsjuka hela familjen så då fanns det inte så mkt ork till att skriva heller :( men denna veckan är vi friska *peppar peppar* och tillbaka på ordinarie verksamheter :)

Det blir lite extrajobb för mig denna veckan plus lite övertid på det. Städar ett par butiker ute på överby (köpcentret utanför stan) och det är så j*kla sketet där nu när det är massa snö ute så man hinner verkligen inte färdigt på utsatt tid, men det blir ju lite extra slantar i fickan istället :)

Men trött blir man av det och inatt blev det dålig sömn. Vaknade i hallen mitt i natten när sambon kom hem, då sprang jag runt och letade efter pojken av ngn anledning. Han låg lugnt och sov i sin säng, sängen han inte kan ta sig ur på egen hand och där var det ju JAG som lade honom. Jo lite förvirrad börjar jag känna mig! Får skriva upp allt viktigt som ska göras för annars glömmer jag bort!

Idag går det inte direkt fort här hemma heller. Ligger på soffan och ser på tv men röjer så gott jag hinner i reklampauserna. Pojken han sover fortfarande, somnade vid 12.30. Nu tror jag faktiskt att han vaknade så då får jag rusa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: