beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Slutet!? Eller kanske början?

Kategori:

Jag och J hade ett gräl idag! :(
Jag och C har vart på kalas och när vi kom hem var J borta. Antagligen är han hos sin bror.

Jag är ledsen, arg och besviken om vart annat. Mest ledsen! Vet inte vad jag vill just nu dock :( J verkade väldigt bestämd på att det var slut nu. Så det kanske är lönlöst att hoppas?
Grejen är ju bara att just nu känns det som att mitt beteende mot J har 2 alternativ. Antingen är jag snäll och trevlig i hopp om att han ska förlåta och ändra sig! Eller så bestämmer jag mig för att släppa honom, men det kmr säkerligen leda till att jag är en riktig ragata mot honom "/ har redan fått bita ihop för att motstå frestelsen att slänga ner alla hans kläder (smutsiga OCH sketna) i en sopsäck som han kan hämta imorgon.

Jag har iaf gråtit en redig skvätt här ikväll :'( nu har jag lagt mig i sängen och kollar på tv. Ska ju orka ta hand omC ensam imorgon och få en del gjort här hemma :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: