beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Det drar ihop sig!

Kategori:

Jodå jag och J löste vår lilla dispyt häromdagen :) han kom hem och hade tänkt över vad som sagts och gjorts. Är väl inte så konstigt att vi är lite känsliga just nu med allt som måste göras. J var ju lite extra uppjagad i helgen för han hade inte börjat packa och han var tvungen att fixa vår andra bil för vi behöver 2 efter flytten. Men bilen får vänta lite till för det var mer krångel än väntat.

Nu börjar det iaf dra ihop sig inför flytten inatt blir det näst sista natten här i lägenheten! Känns sjukt att det är så kort kvar. På fredag ska förhoppningsvis alla möbler in i huset. Blir min styvpappa och J som kör med eventuellt lite extra hjälp. Jag ska stanna kvar i lägenheten och packa det sista, börja städa lite och tvätta mellan 17-22 sen bildar vi lite kollektiv hemma hos lin mamma i en vecka innan vi får bo i huset.
Det kommer ändå bli ganska skönt samtidigt som det känns konstigt när man inte bott hemma på flera år. Men det blir skönt att inte vara helt ensam på kvällarna och få 2par extra ögon på C blir ju rena semestern!
På lördag hoppas vi att lägenheten och förrådet är tömt. Sen har jag till på fredagen på mig att flyttstäda :)

Det blir ju ändå väldigt bra att lägenheten är helt lagd bakom oss när vi börjar fixa och dona i huset. Så fullt fokus kan läggas på det och på att få lille C att känna sig trygg och hemmastadd!

Ikväll när jag lagt honom blir det lite soffhäng och packning i reklamerna ;) ska packa så mkt som möjligt från köket är tanken :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: