beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Snacka om vårkänslor!

Kategori:

Nu börjar det kännas att våren är på väg! Vi var ute en sväng med svågern, svägerskan och deras hund en sväng innan J skulle till jobbet. C var förtjust över att det fanns "ma" ( =mat) överallt på backen och åt en massa snö ;) jag låter honom hållas, så mycket snö en annan åt när man var liten så ska väl han också överleva. Jag ser dock till att han enbart äter den vita snön!!!! ;)

Nu sover han middag vilket han gjort i typ 2h så jag har hunnit med en hel del. Jag har:
• vilat en stund då jag är lite orkeslös efter att vi fick en släng av magsjuka igår.
• bytt i tvättmaskinen
• hängt den blöta tvätten
• vikt all torr tvätt som jag sparat på ett par dagar ;)
• bytt plats på lite grejer i sovrummet

Och nu vilar jag lite igen eftersom att min rygg sa ifrån på skarpen "/ men då passar jag på att både blogga och kolla på Gilmore girls :) multi tasking på hög nivå hehe ;)

Kommentarer

  • Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma säger:

    Tror nog han överlever att äta snö. Det har hänt vi varit ute och barnen varit jätte törstiga då har vi faktiskt sagt att de kan ta lite snö i munnen för att släcka den värsta törsten, överlevnad vet du, hehe.

    2013-03-08 | 18:26:05
    Bloggadress: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här: