beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Hej och välkommen till min nya blogg =) Hoppas att du kommer att hitta ngt intressant att läsa om här!
Här kommer jag då att skriva om allt möjligt som händer runt mig, allt mellan himmel och jord helt enkelt ;)
 
Lite om mig då..
Jag heter Becca och är 23 år. Är sambo och har en son på 17månader.
Jag är timanställd som lokalvårdare på ett ganska stort bolag. Men jag söker hela tiden nya jobb för jag vill ha mer pengar ;) Jag har pluggat till fastighetsmäklare men halkade lite efter där så det håller jag för tillfället på att ta igen =)
Jag håller på med smink, hudvård och kosttillskott som en hobby, går på en del utbildningar om detta och lär mig massa nya saker, framförallt växer jag som person! =)
 
En hel del på denna bloggen kommer handla om min kamp mot mina ångestattacker som stjälper mitt liv ganska mycket ibland tyvär. Jag har gått hos en psykoterapeut under min graviditet men jag tyckte inte att hon hjälpte mig särskilt mkt så nu ska jag se till att börja gå hos ngn annan!
 
Ja det va väl en del grundläggande om mig. hela bloggen ska ju handla om mig så jag kan ju inte skriva allt i ett inlägg ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: