beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Utebliven sovmorgon

Kategori:

Nä det blev ingen sovmorgon för min del idag heller. J var och körde hem min mamma från min faster inatt så han orkade inte gå upp, bättre lycka nästa helg då!

Idag ska det hända grejer här hemma! Jag ska piska på J så vi får upp lite lampor. Och jag ska städa. Det är skitigt lite överallt (de som bodde här innan städade inte unnande flyttade ut och hyresvärden har inte gjort särskilt bra jobb med städningen) och det står grejer överallt som inte kommit på sin plats än så det ska jag ordna idag :)

Jag hoppas att Js bror med sambo (aka våra grannar) kan underhålla C en stund idag ;) så slipper man ha honom hängandes runt fötterna.

Jag får återkomma ikväll med hur mkt vi fick gjort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: