beccaaakesson.blogg.se

Jag och min sambo har nu gått och blivit särbos på gott och ont. Här kan ni följa min resa genom den här perioden.

Redan tisdag!

Kategori:

I söndags när kvällen kom var jag alldeles för trött för att blogga och igår sprang tiden iväg och sen vart jag återigen för trött :(

I söndags blev inte alls mkt gjort :( det enda(!) J fick gjort var en borg till C utav massa tomma kartonger. Det blev iofs bra och C tyckte att den var spännande :)

Jag fick tvättat en hel del tvätt och röjt lite i köket. Och igår började jag på det jag ville gjort i söndags nämligen börja från en sida i huset och städa mig genom hela. Så lilla toan och lilla hallen är klart :) ska försöka hinna/orka köket idag.

Kom på nu att J och hans bror ju bar ut dem gamla spisen i söndags också eftersom att den nya kom i lördags :D skönt med en helt ny spis där alla plattor fungerar och det finns ett barnlås så man slipper oroa sig över att C bränner ner hela huset när man är ovaksam ;)

Den gamla spisen var riktigt äcklig när man drog ut den och det var ett stort lager smuts under! Men nu är det rent och fräscht! :)

Lägger in en bild på borgen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: